tvivel

Denna vecka har inte alls varit bra utifrån dietens synvinkel. Har varit trögt med vikten ett tag nu. Gått upp några hekto, och inte tagit mig därifrån. Detta borde vara teoretisk omöjligt med den mängden  träning och den strikta kosten. Jag har gått i tankar som att det inte är någon idé att fortsätta tävlingssatsa, drog jag igång för tidigt? Är jag stressad? Osv. 
Och om jag ska vara ärlig har jag nog varit lite splittrad nån vecka. Har varit lite här och lite där vilket har gjort att jag inte har kunnat fokusera tillräckligt. Jag har gjort mina pass men inte varit närvarande. Så efter att ha pratat med min sambo hur jag tänker, pratat lite med coachen, funderat på framtiden osv så känns det lite bättre. Jag har åter samlat mina tankar och ser nu klart igen ☺ Har drygt en månad kvar till planerad tävling närmare bestämt 36 dagar. Dessa dagar är det träning och diet som gäller.  Fokus ska hållas. Ge 110 % i varje träningspass, sova så bra som det är  möjligt, stressa så lite som möjligt. Fick lite ändringar i förbränningsplanen och det känns kul att få in nåt annat. Även om det bara röt sig om tiden på intervallerna. Var i väg på ett pass i kväll och det känndes jätte bra. Fokus hölls passet igenom och jag orkade pressa intervallerna lite mer. 
Nu har jag åter fått en nytändning så nu jäklar kör jag ända in i kaklet. 

"quitters never win, winners never quit"


#1 - - Anonym:

Hejja dig💪

Svar: 🌸
Sarah