Inspiration

Rätt så häftig känsla när man får positiv reapons på sms/medelanden/ kommentarer från vänner,  bekanta, gymmedlemmar, folk man inte alls känner. Så härligt om jag med min resa kan inspirera andra till en hälsosammare livsstil. I söndags sändes en reportage på landet runt och efter det blev det som en explosion av respons. Jag kan nog inte själv förstå att jag gjort denna viktresa på knappa 2 år. Men jag har förstått att man är imponerad och blir inspirerad. Det är verkligen  inte omöjligt, och jag har väl satt ett ansikte på att det faktiskt går att ta tag i sin vikt och livsstil. Jag kommer så småningom att svara er alla. Så kämpa på alla där ute. Med disciplin och beslutsamhet kan man gå hur långt som helst. 


 http://www.svt.se/nyheter/lokalt/varmland/fran-overvikt-till-bikini-fitness?cmpid=del%3Apd%3Any%3A20160311%3Afran-overvikt-till-bikini-fitness%3Anyh