Bikini

Var ett tag sen jag bloggade. Min blogg app har tyvärr krånglat i mobilem så har inte fått in några inlägg. Men på paddan funkar det. Vardagen rullar på som vanligt. Dieten har gått så där. Har inte gått ner som förväntat så nu har det kommit mer förbränning på schemat. Och det är förbränning i form av intervaller 40 min 4gånger i veckan, pluss morgoncardion förstårs på 60 min 7 gånger i veckan. Nu är det bara att mata på 52 dagar kvar. 

Sjukdom har även drabbat familjen i form av magsjuka. Alla 4 drabbades av den fast i olika faser. Jag klarade mig undan bra men endast illamående och feber. De andra fick mellan 1- flera kräkningar. Så i dag hade vi planerat en minisemester som tyvärr inte blev av till Mejas stora besvikelse. Men på lördag gör vi ett nytt försök. 

Bikinin börjar ta form. Överdelen är färdigsydd och ska bara pimpas klart. Pärlorna tog tyvärr slut i dag så får invänta ny leverans innan den kan färdigställas. Så himla kul när den växer fram. Beställde även tyg för att sy mig en ny "vanlig" sommarbikini.