Hej jag ringer ifrån svt.....

I dag fick jag ett samtal från svt. "Är det du Sarah som radion gjorde ett reportage om?"  Jo men visst ☺ Sjukt kul att min viktresa uppmärksammas och jag kan inspirera andra. Så nu är det bokat datum för en liten inspelning 😃 "skulle gärna få med lite bilder på dig i bikinin" ha ha jo men tjena! Känns inte riktigt bekvämt så här 10 kilo pluss sen jag hade den på sist ☺. Tur dieten startade i dag. Håller er uppdaterade när det är inspelat och klart och när det ska sändas. 

Har ett trevligt litet sponsrings samarbete på G också. Kan ju vara trevligt med nya fina kläder när man ska vara med i tv:e. Just med tanke på att byxorna sprack förra gympasset 😂

Take care 

#1 - - Anonym:

Grattis!!!

Svar: Å tack ☺
Sarah

#2 - - Sussie:

Hittade din sjukt inspirerande blogg ikväll. Stort grattis till din fantastiska resa!

Svar: Tusen tack 💖
Sarah