full rulle mot målet.

Inte varit så aktivt på bloggen senaste veckan.  Brukar vara så när livet i övrigt är väldigt aktivt. 

Jobbet rullar på i en rasande fart. Jag ska byta tjänst efter semestern. Ska bli jätte spännande.  Tänkte att jag har massa med tid till att förbereda mig, men nu är det bara en vecka kvar till första semesterperiode börjar. Tur jag har sen semester. 

Meja lillebror har tillslut genomfört sin hjärtoperation och det har gått bra .  Skönt för henne att slippa oroa sig över om han ska klara sig eller inte. Mycket tankar och känslor som pyser ut i olika dess former. Men nu börjar resan tillbaka.  

Pappa har varit med i en olycka som resulterade i en axelprotes. Skönt att även denna resa får gå åt rätt håll nu efter några dygn på iva. Hälsade på honom i dag och måste säga han såg förvånansvärt pigg ut. 

Träningen flyter på bra. Har dock inte samma styrka och tryck som förut. Men min coach sa att de dagarna också kommer. Inte vikten som är fokus utan kontakten.  Jag jobbar mycket med kontakt just nu :)

Kosten flyter också på bra. Känner mig förvånansvärt mätt. Det är mest suget som är jobjigt ibland. Då brukar jag lukta på gosakwrna som finns här hemma så blir det lite bättre.

Det är veckan I korthet.  Vi hörs snart igen.