Styrkan finns kvar

Trotts snart 15 veckor in i dieten utan ett enda  cheat meal så känns det oförskämt bra. -14 kg vågen har visat minus varje vecka utom en av mina "hormonveckor" men det rättade till sig veckan därpå. Styrkan finns kvar och vissa övningar känner jag till och med att jag orkar öka i. Visst har jag en och annan dålig dag där jag känner att styrkan inte finns. Men dom dagarna är få. Man börjar känna sin kropp rätt så bra. Man känner när det tex är dax för mellanmål,  man tittar på klockan och det slår typ aldrig fel. Även matlådorna har jag börjat få kläm på. Vet när den ska intas i förhållande till träningen för att få ut det mesta av den. 

I morgon har vi mini team träff med dom som bor i Kristinehamn. Då ska vi poseringsträna. Ska bli kul men samtidigt lite nervöst. Man känner sig väldigt utlämnad och naken när man kliver ur sin bekvämlighets zon. Men det är även där man utvecklas. 

 
#1 - - Anonym:

Bra jobbat

Svar: Tack så mycket
Sarah