Nya projekt

 Har lite nya projekt igång. Det brukar förvisso hända en del saker i mitt liv av nån anledning 😂 Just nu hålls det på hemma vid. Saker säljs och flyttas in. Det möbleras om lite här och där. Både fysiskt och mentalt. Bortsett från hemmet så händer det saker på andra plan också. 


Jag har länge haft en dröm att jobba med hälsa. Det är bland annat därför jag utbildade mig till sjuksköterska. Tyvärr fastnar man ofta i sjukvården även om man försöker tänka friskvård. Efter min livsstilsförändring för några år sen har det blivit än mer lockande att jobba med friskvård. Så därför har jag nu bestämt mig för att utbilda mig till licensierad livstillscoach. Där får man en helhet med kost, träning, stress, rökning, alkohol, sömn och samtalsmetodik. Ska bli så kul att kunna hjälpa och inspirera andra människor med livsstilsförändringar. Även om jag redan nu gör det till viss mån på hobby nivå. Men att kunna erbjuda nått med evedens och kvalitet ska bli extra kul. Har redan smugit igång med några klienter och ser så fram emot att kunna erbjuda dom en helhet. I slutet av november startat min utbildning. Längtar massor