Sista chansen

I går var det invägning igen. Och dra på trissor. Vikten oförändrad, andra veckan i rad! Och veckan därförinnan hade jag ju gått upp 0,2hg.... Ibland förstår jag mig inte riktigt på kroppen. Äter ju samma mat, ligger på kacl underskott dag ut och dag in. Förra gången jag gick upp så fick jag tillägg på intervaller. Här om dagen så justerades dom ytterligare.  Trotts detta händer det inget på vikten. Kan vara menscykeln som spökar, stress, sömn? Ja jag vet inte riktigt. Det jag vet är att jag känner mig lite stressad över former. Tycker inte den är där den borde så här 5 veckor innan tävling. Har på nått viss förlikat mig att jag kanske inte är i form att gå upp nu i vår. Avstämning med cotchen i går resulterade i en fri måltid under gårdagen. Föra dieten när jag stod still i vikt blev det också en fri måltid och det resulterade i viktnedgång veckan därefter. Så vi ger det en veckan till så tar vi beslut om tävling därefter. Så denna veckan blir det om möjligt ännu hårdare intervaller. Sista chansen nu ✌ (en sanning med modifikation, tävling blir det igen, men  lite senare än planerat)

1: våren 2014. Redan gått ner ca 15 kg och jag var på G
2: hösten 2015. Nån vecka innan tävlingsdebut.
3:  vintern  2016. Start på denna diet.
4: gårdagens form. 5 veckor innan den tänkta tävlingen 

Fria måltiden gick bli hamburgare med ungsrostad potatis. 


#1 - - Anonym:

Pepp från mig. Keep up the good work. Resultat Får du även om det går trögt.
Hejja dej !DU är en VINNARE!

Svar: tack
Sarah