Nära döden upplevelse

I går var jag fit for fight igen för gymmet. Tre dagar off! Först min planerade vilodag som alltid på måndagar, sen på tisdag illamående feber och i onsdags "återhämtningsdag".  Morgoncardion hinner jag typ alltid med men inte i onsdags då jag sov ut. Men i går var det dax igen. Blev som sagt rygg och biceps kändes riktigt bra. Om det var suget efter träning eller min nya pwo som gjorde sitt låter jag vara osakt. Men styrkedelen kändes bra. Känner mig fortfarande stark så här långt in i dieten. Sen var det dax för intervallerna. 10 min längre än tidigare, så nu totalt 40min i tabata intrrvaller. Låg på högt tempo första 20 min, (15 km/t) sen kände jag hur jag hamnade längre och längre bak på bandet så sänkte ner till 14 km/t. Strax efter kommer min coach och checkar läget. Lite lågt tempo enligt hans mening då jag fortfarande kan flåsa fram några meningar 😳 och han knappade upp tempot en aning 😂. Men det gick ju det med, men gissa vem som var mer eller mindre död när klockan slog 40 min? Skön känsla efteråt och fick dröja mig kvar en stund för att svettas klart. Men fortfarande rosig om kinderna vid läggdags några timmar senare 👍. Det värsta är att processen ska upprepas i dag 😩😁