Fuskat!!

Denna vecka har varit svår att få till. Går inte allt enligt planerna är det svårt att ta igen det i slutet av veckan. Pga sjukdom i början av veckan blev det några dagars bortfall från gymmet, vilket innebar i slutet av veckan att jag inte fick till alla pass.  Så i morse när jag klev upp på vågen var jag lite nervös. Men kroppen är en organism som jag inte till 100 % förstår, trots en del högskolepoäng 😂😀. Denna vecka har jag trots allt gått ner 1,4 kg! Det bevisar återigen att kosten är den viktigaste spelaren i leken. Kostschemat har jag som vanligt hållet mig till. 

Men nu är det ny vecka och nya tag och ordningen är återställd. Denna vecka tror jag även reportaget på SVT regionala ska sändas. Ska bli sjukt spännande. 



Diet start 👉 nuläge (2dagar sen)
#1 - - Anonym:

Hur ser en veckas kostschema ut för dig?

Svar: Äter väldigt lika samma dag. Havregryn, kvarg, kyckling och ris 😀
Sarah