Återkoppling

I morse fick jag återkoppling från cotchen. Han tror att vi fixar detta. Men hans ord var att vi kanske får köra på som fan nu mot slutet så jag skulle förbereda mig mentalt. Jag drog ut på att ringa upp. Vad ska han nu hitta på?! Intervaller i en timme dagligdax?! Nej det vill jag inte veta av så där på morgonen. Så jag ringde upp på vägen hem från jobbet, det man inte vet..... 😂 Ingen ändring i dag. Phu vilken tur 😉 Tätare viktkobtroller för att följa utvecklingen  och ändringar allt efter som.  Nu ska det skruvas åt! Jag tror också att detta ska få vägen. Drog direkt iväg ett sms till sambon när jag fick återkopplingen. Hans svar var att "då är det bara att köra som fan, jag är med dig ända i kaklet!" Härligt, utan honom vore jag inte så kaxig. ❤ Men nu jäklar kör vi 4 veckor kvar!

#1 - - Kajsa:

Underbart att ha det stödet. Kan tro du är ett bra stöd också 😄

Svar: Å tack kajsa ❤
Sarah