Bröllops planer

För bloggade jag allt som oftast på morgonen när jag satt på cykeln för morgoncardion.  Nu när jag inte har det på mitt schema blir det svårt att få till tid för bloggande. Använder den extra morgontimme till att sova.  Men inte blir jag piggare för det, snarare tvärtom. Kan bero på den säkra träningsdosen. Eller det faktum att jag denna vecka har haft två bra nätter. De andra fem har jag varit vaken (som det känns större delen av natten) pga att den lilla inte har funnit ro. Som alltid blandade känslor när pappa veckan tar vid, men den bästa känslan just nu är en natts obruten sömn.

Håller på att smida lite planer för ett bröllop och inte vilket som helst utan mitt. Min blivande man är inte lika på som jag dock 😂 Jag kan inte riktigt bestämma mig hur jag vill ha det så det gäller ju att börja i tid. Det jag i alla fall vet är att vigseln blir borglig. Jag är inte troende för fem öre och det känns bara löjligt om jag ska avlägga mina löften inför "gud och denna församling". Jag ger mina löften inför min blivande man och våra familjer och vänner. Jag har ju inte ens döpt mina barn så ett bröllop i kyrkan känns riktigt avlägset. Jag smider vidare på mina planer så får man se när en inbjudan dimper ner. I år? Nästa år? Eller sker det i all enkelhet mellan mig och manen i mit liv? Ja vem vet. ❤

#1 - - Carolina:

Åh, va kul att planera! 😍

Svar: Ja det är spännande ☺
Sarah

#2 - - Kajsa:

Grattis♡

Svar: 😙
Sarah