Bikini

I går tänkte jag att skulle sy mig en vanlig strandbikini av mitt andra tyg jag hade beställt hem. Men jag ångrade mig, var så fint så jag körde på en tävlingsbikini igen. Skulle ju kunna ta bort strassen sen så kan jag ha den på stranden. Dock är bikini trosa  i minsta laget för att jaga barn i 😂Får sy en ny helt enkelt. Jag syde så långt jag kunde med matrialet jag hade hemma så får jag invänta leverens till veckan för att slutföra.  Ska bli kul med en bikini med guldiga detaljer då de flesta är i silver.  Måste köpa lite smycken i guld så det passar. Har verkligen inte bestämt mig vilken jag ska köra på än så lika bra att packa med båda. 

Tanken att starta upp mitt sömnad företag blir allt starkare och starkare. Tror att bikini är min grej. Ska sy några till så jag har gjort all fel man kan göra innan det blir skarpt läge. Tänkte även sy en till nån bikini brutta som inte har "mina" mått för att se hur man kan rita om mönstret innan man sätter verksamheten i full aktion. Å vad spännande! Kanske ska damma av företagsamhet till något mer spännande än M Feldt Design ?! 

Första steget är att köpa en ny symaskin ✌ skulle ju vara lite trevligt att bo lite större så man hade utrymme för verksamheten på nått annat ställe än matsalsbordet.