När hälsan sviktar ?!

Denna vecka har jag känt mig påverkad av mitt blodtryck. Gör det i perioder, men nu var det längesen det var så ihållande. Jag har lågt och i bland snurrar det när jag ställer mig upp. Klassiskt, men hanterbart. Denna vecka har det känts extra. Kan tex snurra till bara jag går på plan mark, rundar ett hörn för fort osv. Även känt mig illamående och trött. Bad en kollega ta blodtrycket en dag när vi jobbade och då visade det 90/70. Egenvården för detta kan vara kost och motion. Men när man sköter detta vad finns det mer att ta till? Ringde 1177 för att få lite råd. Vatten så klart! Där kan jag absolut bli bättre. Så nu försöker jag verkligen få i mig det jag behöver. Blev ändock råd att boka tid på vårdcentralen. Har tid till veckan så får vi se om det kan vara nått annat som spökar? Hb? 
Detta har gjort att jag inte har haft nån större lust att träna denna vecka. Hade hörde tagit det lungt i soffan, men jag vet att jag mår bra av det så har ändock fått till några pass. Dock av lite blandad kvalité 😉