Att bryta mönster

"Gör du som du alltid har gjort kommer du få samma resultatvsom du alltid har fått" Den har man hört förut och den stämmer så bra. Vi måste våga. Våga chansa och säga ja till livet. Förra gången jag vågade, vågade på riktigt lixom, var när jag bestämde mig för att tävla i bikinifitness. Nu är det dax igen. Nu ska jag våga satsa, satsa på riktig lixom. Kommer berätta mer inom kort. Just nu måste jag sova några timmar innan det är dax att liva upp. 

Dagens lunch får bli en symbol för att våga testa något nytt. Jag har aldrig ätit sushi för jag har inte vågat smaka. Men i dag vågade jag. Och gud vad gott! Längtar redan till nästa gång 
#1 - - Veronica Wallgren:

Sushi är galet gott! Älskar att testa nya saker, då hittar man ju nya saker man tycker om eller inte ;)

Svar: Absolut är det då ☺
Sarah