Första veckan

Då har första veckan på denna sattsning dragit igång. Jag har inte kännt mig helt 100 efter förkylingen än. Trött och seg. Har gjort de pass jag ska göra och ätit den maten jag ska. Även om passen i början av veckan inte blev helt fullhjärtat. Är så lätt att bli sugen på allt man inte ska äta när man är trött och seg och speciellt om det är lungt på jobbet. Då hinner man tänka för mycket lixom :) Trott sen "tråkig" känsla i kroppen visar vågen -1,5kg första veckan. Bra med en liten boost så här i början, för det är mycket som sak bort :) 
 
Mitt nya träningsschema ligger på hög reps. Så sjukt jobbigt ligger på 4 x 15 i varje övning, minst! Ben är den 6x15. Och vissa axelövningar 8x20!  Det känns. I benen börjar träningsärken släppa och i morgon är det dax för benpass igen. Bara att bita ihop :)