Mycket mat

Kostschema är som sagt här. Och jag hade glömt hur mycket mat det egentligen är. Man behöver ju verkligen inte gå hungrig. Så nu är det bara att ladda upp med massa nya matlådor. Köpa hem massa bra proteinkällor då det går nästan 0.5 kg per dag. 


Skönt med ett träningschema också så man vet exakt vilken plan man har för dagens gympass. Cardio är dock inte med på schemat men tycker min morgontimme är såpass skön att ha så den får vara kvar ☺ Det är på morgonen jag vaknar till, tankar energi för dagens utmaningar. Man blir saneringen trött efter en dag på jobbet och med barnen och speciellt med den lilla som är inne i en period för att testa sina vingar och forma sin person. Helt övertygad om att det kommer bli en fantastisk liten människa ❤ Men en vilja av stål, det är bara förnamnet. Tacka vet jag omvänd psykologi. Hoppas det funkar länge ☺ 

Det är inte bara jag som äter matlådor.  När vi lagar mat på helgen blir det alltid lite över som blir till matlådor. Det är verkligen vardagens räddning att slippa laga mat varje dag.