Sponsring

Jag är så himla lycklig lottad. Är så tacksam för all kärlek jag har har fått och får. Till att börja med så hade jag aldrig träffat min underbara sambo om jag inte hade tagit tag i mitt liv ❤ 

Jag har fått så enormt mycket positiv respons på min resa. Helt sjukt och detta ger mig ännu mer glädje i det jag håller på med. Jag har fått så mycket på grund av min resa. Fått vara med i radio, tv, erbjuden att vara med i ett sjukt spännande projekt, samarbete med intersport i Kristinehamn och senast i dag, sponsring av Gymhuset i  Kristinehamn. Helt sjukt att jag är där jag är i dag! Svårt att ta in allt. Som när fina Sophie kontaktade mig angående sponsringen, "sponsrings för athleter". Athleter? Jag?! Ja jag kanske hör till den kategorin nu? Jag tycker det är sjukt kul. 

#1 - - Lina:

Stort grattis! Hårt arbete ger belöningar😊

Svar: Tackar
Sarah