En dag i smärtans tecken

I dag har jag haft en dag i smärtans tecken. Öppnade upp med att fortsätta på sleeven. Det tar tid mem det blir snyggt! I dag var vi på insidan av överarmen och i närheten av armhålan.  Fy tusan säger jag! Sjuk smärta men det gick allt bara man fokuserade. Jag var med andra ord inte lika pratglad som vanligt utan låg mest och blundade.         


Nästa gång blir det lite koraller. Men nu får denna läka och sen får spraytain efter tävlingen försvinna så blir det dax igen.

Senare på kvällen testade jag trådning för första gången.  Var i stort behov av ögonbryns fix så tänkte att jag tar hela ansiktet. Det var en smärtupplevelse kam jag säga, speciellt överläppen och käklinjen. Men blev toppenbra. Ska bli kul att se i morgon när irritation  har lagt sig och foundation ligger på.

#1 - - Anonym:

Vart trådar du?

Svar: var på Olicas i kristinehamn
Sarah