Att få ihop livet.

Det är inte alltid lätt att få ihop alla bitar i livet. Det jag som känns minns gott i hjärtat just nu är tiden med mina barn. Framför allt med den stora tjejen som jag bara har varannan vecka. Varannan vecka är ju inte alls mycket tid. Den lilla har jag mer än varannan vecka så där har man några fler dagar att spela med. Så jag försöker lägga min träning sent på kvällen när dom ska krypa ner i sängen. Så vi kan umgås några timmar på kvällen när jag kommer hem från jobbet.  Lägger också en timmes träning på morgonen innan dom vaknar. Detta innebär ju att det är sömnen som jag naggar lite i på varje sida. Men det funkar bra för mig. Har ju gjort det ett tag nu. Men i morse var jag redigt trött. Bara jag kommer upp går det bra, jag drog mig två minuter extra men sen var det bara att kliva upp.  Det går lättare ju mer vi närmar oss ljusa tider. Längtar så efter vår och sommar. Snart är vi där.