vart är du på väg?

Ibland behöver man stanna upp på resans gång och se vart man är på väg. För mig brukar det komma till mig på mina tidiga morgon promenader innan jobbet. Och typ varje gång fylls jag av sån värme och energi över vart jag är just nu i mitt liv, men framför allt för allt jag har i mitt liv. Så tacksam. Jag brukar inte vara de som känner så mycket. Men när jag stannar upp och känner så kommer nästa alltid känslorna som en våg igenom kroppen. Ibland blir jag så lycklig att en tår kommer fram. Jag måste verkligen bli bättre att förmedla den kärleken och tacksamheten jag känner så alla jag tycker så mycket om får veta det också.

Det var egentligen inte alls det jag skulle skriva om och nu har jag helt glömt bort varför jag öppnade blogg appen 😊

Kanske kommer till mig i morgon när jag sitter på min spinningcykel. Den lilla Prinsessan kom nämligen hem i dag så då blir det morgoncardio på spinningcykeln i vardagsrummet då hon inte kan lämnads hemma. Lite smidigare är det när dom blir större och kan vara själva nån timme. Men man får se möjligheterna inte hindren det är så man utvecklas. Kan man inte komma hemifrån pga tex barnen får man se till att man kan göra det man behöver hemma. 



 
#1 - - Anonym:

Så bra skrivet☆ saknade dej igår men förstod att du fick förhinder.
Kram

Svar: Tack. Saknade dig med. Hade set i fan emot att träffa dig. kram
Sarah