Till beslut

I dag tog jag beslutet.  Har tänkt på det i flera veckor, två i alla fall ☺ Men i dag kom jag till beslut. Känslorna är blandade men ändock skönt. Jag har tagit beslutet att skjuta upp tävlandet. Får bli en höst tävling. Dels så känner jag att formen är långt ifrån där den borde vara. Men främst känner jag att huvudet inte är där. Känner att det är för många dagar där det inte känns bra. Känner mig trött och sliten, tycker inte det är lika kul att gymma längre. Men framför allt trött.  I dag har jag tex vilat två gånger. Jag och min kropp är helt enkelt inte i fas. Så planen är att ta en eller två veckor off. Göra det jag tycker är kul i träningsväg. Ska äta nyttigt på veckorna och ha ätardag på lördagar. Ska bli skönt att äta annan mem ändock bra mat. Så nu ska jag bygga upp för att komma ännu starkare till hösten.  Ska in och kika på skkf kalender om några dagar och planera för tävlings hösten.  
#1 - - Anonym:

låter som ett klokt beslut du har iallafall DC och LP som är sent på hösten så kanske vi ses bakom scenen LP är bestämt DC blir om tiden och formen är bra

Svar: .
Sarah

#2 - - Nina:

låter som ett klokt beslut du har iallafall DC och LP som är sent på hösten så kanske vi ses bakom scenen LP är bestämt DC blir om tiden och formen är bra

Svar: Ja det känns ändock bra. först känndes det som ett litet bakslag. men Käns klokt att lyssna på kroppen. lätt att få in i vägen annars. Hoppas vi ses ✌
Sarah