Smärtfri och drömmen om hemma gymmet

I går var första dagen  som jag inte hade ruskigt ont i såret. Lite stelt på morgonen och vid beröring. Men i dag känns det riktigt bra, kanske kan få på mig ett par vanliga byxor i dag ☺.

I går kväll blev det lite armar på altan medans lillfisen lekte. Älskar det enkla med träningen.  Att man faktiska kan träna där man befinner sig. Att barnen kan leka i trädgården och man träna brevid. Jag drömmer om ett "riktigt" hemma gym en vacker dag. Så när jag och min sambo vid tillfällen tittar på hus tänker jag in vart man ska kunna ha det. Min sambo har dock annat i fokus då han vill ha utrymme för golfsvingar mot en projektorduk. Vi får hitta ett stort hus med en stor källare med högt till tak. 
Jag och min fin granne brukar träna ute tillsammans på somrarna. Typ av cirkel /tabata träning. Förra året var det jag som hade en liten, i år har hon. Helt perfekt. Och jag tycker det är så härligt att barnen ser att man är igång och vill vara med. Även om dom bara gör typ två burpies innam dom tycker det är jobbigt och tråkigt och går vidare i leken. Men det finns hantlar och ketlebells även för de små.  Men jag vill hela tiden utöka mitt sortiment. Nu är jag lite på jakt efter en stång i fullängd, tyngre ketlebells och ett stort rep. Jag och grannen pratade om att vi skulle skaffa ett stort traktorsdäck som vi kunde välta, dra, slå på osv. Och i går fick jag ett sms att det var fixat ✌ så nu ska vi bara hämta hem det.