Åter till struktur

Då var återhämtnings veckan till ända. Jag känner mig full med energi på ett helt annat sätt än tidigare. Även om det har blivit massa skit mat och snacks så har nog denna vecka gjort mig gott. Men nu är jag redo att ta tag i livet igen. Sötsaker är förpassade till lördagen  och då i måttliga mängder. Annars ska det fyllas på med bra mat och grönsaker vilket är något jag saknat på dieten. Längtar redan till lunchlådan som består av kyckling, wokgrönsaker och bönpasta till det blir det en sås av kvarg och kryddor. Dax att ta tag i träningen också. Trotts en vecka där jag har tagit det lungt och inte tränat varje dag har jag ändå räknat till 9 pass. Fast det är långt ifrån alla pass med maxpuls. 4-5 såna pass tror jag, annars har det varit pw/cykelt i medel tempo. 


I dag laddat jag för ett pass med bästa kollegor. Premiären var förra måndagen och i dag har jag skruvat till det lite och tagit med lite redskap.