höjer insattsen

Just nu känns allt toppen dag 53 på dieten är här. 6 1/2 vecka alltså. Trotts att varje dag är den andra lik, kostmässigt. Jag har mina Matlådor,  vet vad jag ska äta hela dagen igenom, har alltid maten hemma. Slipper fundera på vad det blir till mat och för att inte tala om tiden man lägger ner på all matlagning. Jag trivs fruktansvärt bra med detta konsept. Visst kan man bottimellan bli sugen på annat. Men det jag längtar ofta efter är en riktigt god räksallad :) 
i kväll blir det dock lite variation. Vi ska testa vår nyinköpta grill. Då blir det att grilla färsk kycklingfile som sambon överaskade med att köpa. Istället för att komma hem med blommor och choklad så kommer han hem med färsk kyvklingfile  och ett flak celcius. Han är helt underbar. 

Fick en ny förbränningsplan i går. Nu höjer vi ribban lite. Inga utrymmen för en helt vilodag. Cardio 7 dagar i veckan och 5 gympass. Skillnaden blir inte så jätte stor än förut + 2 cardio i veckan. Men jag blir taggad! 

Känns riktigt bra på gymmet också. Efter att ha några veckor med halvbra tryck och fokus bland vikterna känns sista veckan toppen. Övningen träffar på helt rätt ställe,  jag har fokus passen igenom (tar mina selfi efter passen ☺) och en lätt träningsvärk kuppstår. Hoppas den känslan håller i sig. Nu höjer vi insattsen!