I am back

I am back. Nu har det varit några dagar det har börjat kännas riktigt bra igen. Träningen sitter där den ska, (Hade till och med träningsvärk efter sista benpasset), och kosten känns mentalt bra. Inte så sjukt jobbigt sug. Men det går oftast bra när jag jobbar för då hinner man inte tänka så mycket på det. Just nu känner jag till och med att jag längtar lite till deffen. Men vet att den kommer bitvis bli tufft. 

I dag höll jag ett crossfitness pass i gymmet. Alltid lika kul med passen. Längtar till morgonens HIT. Efter det blev det ett bra axel, vad och magpass. Träffade min finaste vän och hennes fina mamma på gymmet. Så efter mitt pass körde vi lite marklyft ihopp. Testade min styrka en aning och den satt där tyckte jag. Trotts diet fick jag upp 105 kg. Har gjort ett pb på 110 kg så rätt så nära. Tänkte jag skulle packa med bältet i gymväskan så jag kan testa ned bälte nästa gång.