Lika förvånad varje gång

Jag tycker det är så sjukt jobbigt med sötsuget varje vecka innan mens. Och jag blir lika förvånad varje gång. Tidigare har jag inte tyckt det har påverkat mig så mycket. Men nu tycker jag att jag blir trött, hungrig och sugen på allt. Så även denna gång. Därför förra veckan kändes piss både kost och träningsmässigt. Jag ska försöka komma i håg det till nåsta gång. Men som sakt jag lär mig typ alldrig. Om jag vet vad det beror på kanske det blir lättare att hantera det?! Men varje gång det är dax så blir jag påmind, att ja just det det är dax igen....
 
 
Att
#1 - - Maria :

Blir du även svin under du har mens? Denna gång har varit helt sjukt 😕

Svar: upplever mer trött och sugen på allt onyttigt. men upplever humöret rätt så jämt :) det är vad jag vill tro iallafall :)
Sarah

#2 - - Maria Pettersson :

Hahahahaha svullen skulle de stå 😂😂

Svar: ha ha :) jo lite svullen blir jag allt :(
Sarah

#3 - - Stefanie:

Tips: började äta FemalBalans Forte från Hälsokost för 2 månader sen (mot pms) och nu är jag liksom en normal människa utan sug och svullnader alla dagar i månaden! Kanske värt att testa?! Kul att följa dina framsteg, du är superduktig! Kram Stefanie
http://www.femalbalans.se

Svar: Å tack för tipset. värt att testas :)
Sarah