Vilket fjasko.

Vilket fjasko!!! Denna veckan skulle jag öka på tränings intensiteten var det tänkt. Och vad start jag med? 39 graders feber..... Körde ett benpass på måndag morgon. Kände av halsen strax efter åt och under dagen blev det bara värre och värre. När jag kom hem från jobbet var det bara att inte soffposition med värmefilten. Halsont, ont i rygg och nacke och toppade med lite feber. Så det blev ingen träning i går kväll. Surt. Trotts att jag modde piss så ställde jag klockan. Ambitionen var att ta mig itill jobbet i dag. Vaknade näst intill feberfri. Tog det lite lungt, en dusch, frukost och några panodil. Kände efter vart det skulle ta vägen. Känndes inte värre i alla fall så jag begav mig till jobbet. Nu känns det ok. Ingen feber. Men känner mig tjock i halsen och öronen på något viss. Så det får bli vila en dag extra. Även om huvudet hela tiden mal på att jag ska träna så får jag försöka att finna ro i att ta det lungt någon extra dag så kan jag köra gärnet sen. Även om jag tränade i går så kännd det som evigheter sen!!! Nu ska jag se till att bli fris så jag återigen kan entra gymmet.