life's a rollercoaster

Minst sagt, och fort går det också. Jag vill trycka på paus. Stanna upp, njuta här och nu och ha massa tid med mina barn. Tycker dygnet har på tok för få timmar. Kännslan när man springer i det där hamster hjulet om och om igen och aldrig tar sig ut. Jag älskar vardagen och rutiner, men ibland behövs det ett avrott.  Eller i alla fall inte att det går så fort. 


Känns som tillvaron ljust nu påverkar min träning negativt. Orken kommer och går. Häromdagen kändes det bra. Marklyft på 100kg×5x3 skön när styrkan och känslan infinner sig. Och nästa pass känns allt bara bajs. Man får inte alls till det där trycket.  Kosten blir också lidande ,  man fuskar lite här och lite där. Kroppen samlar på sig massa vätska och man känner sig som en svullen boll. 

Blir en tidig kväll i sängen för att ladda om för i morgon. Då ska jag vara tillbaka på banan. Ställer klockan i tid så jag hinner med gymmet innan jobbet. Nu får det vara färdig gnällt ☺